2011 m. vasario 22 d., antradienis

Kaip Augustas žaidimų, žaidžiamų ant stalo ir su žmonėmis, rūšis apžvelgė. Su paveiksliukais. 1 iš 4 dalių.

Sveiki,

Šitam pranešime apžvelgsiu keturias, mano manymu, pagrindines žaidimų, žaidžiamų ant stalo ir su žmonėmis, rūšis, tai yra kolekciniai kortų žaidimai, vaidmenų žaidimai, karo žaidimai ir stalo žaidimai. Kadangi nesu joks žurnalistas rašysiu savo nuomonę apie žaidimus, kas man patinka arba ne. Taip pat įvertinsiu koks, mano nuomone, yra santykis žaidimo linksmumo ir leidžiamų pinigų.

Magic: the Gathering turnyras

Pradėsiu nuo kolekcinių kortų žaidimų, geriausi pavyzdžiai turbūt yra Magic: The Gathering, Vampire: the Eternal Stugle. Tokie žaidimai kaip Saboteur, Munchkin ar Ligretto čia netinka kadangi šiuose žaidimuose nėra kortų kolekcionavimo dalies. Mano nuomone tai linksmi, dažnai sudėtingesni nei atrodo žaidimai. Didžiausias jų minusas tai, kad kiekvienam žaidėjui reikia turėti savo kaladę arba skolintis. Įdomu tai jog kiekvieno žaidėjo kaladė dažniausiai unikali, ją reikia susirinkti pačiam iš palaidų kortų. Žinoma - parduodamos ir jau surinktos kaladės, bet jo retai kada gali konkuruoti su individualiai rinktomis. Magic: the Gathering žaidžiamas vienas prieš vieną, kaip ir dauguma tokių žaidimų, o tuo tarpu Vampire: the Eternal Strugle gerai žaisti galima tik esant keturiese arba didesnėje kompanijoje, didelė žaidimo smagumo dalis priklauso ne nuo kortų, o nuo bendravimo su kitais žaidėjais. Teoriškai Magic'o partiją žmonės galėtų sužaisti netardami vienas kitam nė žodžio, V:tES tas nepavyktų arba būtų baisiai neįdomu.

Aš pats esu bandęs tiek Magic'ą, tiek V:tES'ą (šio net nusipirkau kaladę) ir man visai patiko. Pagrindinė problema - retai turiu laiko žaisiti, proga atsiranda tik kas kokius metus, kad kiekvieną kartą taisykles reikia mokytis iš naujo ir niekada nesugebu gerai sužaisti. Smagumo ir pinigų santykis čia nėra mažas, bet nėra ir labai didelis, viskas priklauso nuo to kaip įsigyjamos kortos. Lietuvos parduotuvėse V:tES kaladė kainuoja apie 50 litų.

Tai tiek pirmai daliai. Antroji pasirodys rytoj arba vėliau.

Augustas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą